2010. május 19., szerda

Kókusznap


Volt egy adag kókusz a polcomon, már egy ideje izgatta a fantáziámat, így tudatosan száguldottam a gasztroblogokon a megfelelő receptet keresve. Sok-sok finomságot láttam, de a legfőbb szempontom az volt - vizsgaidőszak lévén - hogy gyorsan elkészíthető legyen. Így jutottam el Nassoló blogjára és próbáltam ki az ő remek Kókuszos sütemény 2. receptjét.
Csak annyiban változtattam, hogy nem 13-13 evőkanálnyi, hanem 12-12 evőkanál lisztet és cukrot használtam, valamint csak 10 dkg kókuszreszelékem volt azon a bizonyos polcon, szóval a kókuszréteg emiatt egy kicsit vékonyabb lett.



Kellemes délutáni sütike és vendégvárónak sem utolsó. (hozzám sajnos nem jön vendég mostanában, de azért szerintem teszünk róla majd egy páran - Po, lakótárs, én - hogy jó helyre kerüljön)

Szép napot!

Nincsenek megjegyzések: