2010. május 1., szombat

Kezdődik....

Hajj de gyorsan ideért, ezt nem gondoltam volna, mindig azt hittem, hogy van még egy kis időm, reméltem, hogy lelassít és nem fog végig százhússzal felém tartani...de nem ....ideért, a szele már megcsapott...jajjj....vizsgaidőszak :(

De, hogy örömteli hírrel is szolgáljak, tegnap felavattam végre a húsvéti ajándékomat egy Tefal palcsintasütőt. Húúú hogy vigyorogtam, amikor megkaptam, hajjaj....szóval készült pár darab palacsinta a szokásos recepttel, megtöltve egy kis eperlekvárra, majd elfogyasztva. (még van ám belőle)

Ma pedig főztem. Mivel imádom a keleti konyhát és akciós volt az Intersparban az Uncle Ben's, vettem egy üveg édes-savanyú mártást extra ananásszal. Jó, tudom, hogy nem a legjobb előrecsomagolt dologból főzni, na de most gyorsan kellet valami. De nem bírtam ki, hogy ne kísérletezzek, úgyhogy nem használtam fel az összes csirkét az édes-savanyúhoz, hanem a felét bepácoltam egy kis szójaszósszal, madj hirtelen kisütöttem, megszórtam egy kis chilivel és egy kevés paradicsomlét is adtam hozzá, rizzsel és kapros tejföllel tálaltam. Amilyen furán hangzik, olyan finom volt.

Nincsenek megjegyzések: