2010. május 15., szombat

Gyorsan valami finomat!

Ezzel a jeligével indult a mai főzés. Elrohantam a boltba, vettem kelkáposztát, sárgarépát. Cukorborsó, hagyma, tészta pedig volt itthon. Megpróbálkoztam az általam oly kedvelt pirított zöldséges tészta elkészítésével. Jelentem: sikerült, teljesen olyan íze lett, mint amilyent a kínainál szoktam venni....

Pirított zöldséges tészta

Hozzávalók:
  • fél csomag spagetti tészta
  • fél fej kelkáposzta
  • 4 db kisebb sárgarépa
  • 10 dkg cukorborsó
  • 1 db vöröshagyma
  • só, olaj
  • 3-4 evőkanál szójaszósz
A mialatt a tészta megfő, a zöldségeket vékony csíkokra vágom (a cukorborsót kivéve, természetesen) és egy kevés olajon megpirítom, megpárolom. Ha a tésztát leszűrtem, hozzákeverem a zöldségeket és 3-4 evőkanálnyi szójaszószt. Már tálalható is!





Nincsenek megjegyzések: