2010. május 30., vasárnap

Csoki-eper bomba

Felhasználtam a házi krémsajtomat és csak annyit mondhatok: durva....pfff, azon csodálkozom, hogy eddig ezt nem rendszeresítettem, komolyan kötelezővé tenném minden háztartásban =D...eszméletlen jó dolgokat lehet vele/belőle csinálni, mint például a mostani kreációmat, teljesen random készítettem, olvasgattam leírásokat, hogy ki hogyan, mivel, mennyi hozzávalóval és hát gondoltam, egyszer ők is kikísérletezték a megfelelő arányokat, akkor miért ne tenném én is.


Csokoládés epermisu

Hozzávalók:
  • 200 gr babapiskóta
  • 30 dkg eper
  • 2 dl főzött feketekávé
  • 1 csomag étcsokoládés pudingpor
  • 25 dkg házi krémsajt
  • 3 evőkanál kristálycukor
  • rum (tetszőleges mennyiségben)
  • 100 gr fehércsokoládé
  • fél liter tej
A pudingport kikeverem egy kevés tejjel és a 3 kanál cukorral, míg a tej másik részét felforralom, ha forr, hozzákeverem a pudingporos masszát és sűrűre főzöm. Míg kihűl állandóan kevergetem, hogy ne bőrösödjön meg, majd a krémsajthoz keverem (én tettem még hozzá 1 evőkanál porcukrot). A babapiskótát beleforgatom a rumos kávéba és egy edény alján sorban elhelyezem őket, erre kerül a krémsajtos massza, majd egy réteg szeletelt eper. Addig folytatom a rétegezést, amíg minden el nem fogynak a hozzávalók, a tetejét a krémmel fejezem be és erre amolyan rusztikus módon öntök olvasztott fehércsokit. A maradék fehércsokival pár eperszemet bevontam, tökéletes díszítő funkciót látott el és nem utolsó sorban finom is volt.



Nincsenek megjegyzések: