2010. június 18., péntek

Az élet napos oldala ihlette

Nagy melegben jól esik egy kis hűsítő, úgyhogy a gasztrobloggerek csak úgy ontják magukból a finomabbnál finomabb fagylatrecepteket. Én, mint kis kezdő, nagyokat pislogva és nagyokat nyelve olvasgatom kedvenceimet, így a mai produkciómat Reni ribizlis hűsítőjének köszönhetem, avagy gyártsunk parfét. Po anyukájától tegnapelőtt kaptam kb 20 dkg ribizlit, csak a tejszínt kellett hozzá beszereznem és voila:

Ribizli parfé
- Reni receptje alapján -




Hozzávalók:
  • 20 dkg ribizli
  • cukor vagy méz (én két evőkanál cukrot használtam, mert kifogytam a mézből)
  • 2 dl habtejszín
A ribizlit a két kanál cukorral fel teszem főzni és addig forralom, amíg besűrűsödik. Ezek után átpasszírozom, majd a kihűtött szirupot a felvert tejszínhabhoz keverem és egy éjszakára mehet a fagyasztóba. Remek savanykás hűsítő.



Nincsenek megjegyzések: