2010. december 31., péntek

2010

Elteltek a karácsonyi ünnepek. Sajnos ebben az időszakban nem foglalkozhatok annyit a sütéssel, mint megérdemelné. Minden gasztroblogger hihetetlenebbnél hihetetlenebb receptekkel örvendeztette az olvasóit, csodálva olvastam minden bejegyzésüket és irigykedtem, miközben mondogattam magamnak, hogy már csak 1-szer az életben (jobb esetben) nem lesz karácsonyos, már csak 1 téli vizsgaidőszak ezen kívül és akkor a december nem fog másról szólni, csak hogy elég-e az aktuális mézeskalácsillat, ami körbejárja a lakást, vagy a jobb hatás érdekében süssek még egy adagot. 
Azért idén se bírtam ki, hogy valami ne készüljön, igaz ebben nagy szerep volt öcsémnek is, hiszen kijelentette, hogy neki nem zserbó kell, ő most szíve szerint házi Raffaellot majszolna. (Csak zárójelesen jegyzem meg, hogy az egész családom - elnézést, de - utálja a bolti Raffaellot, viszont a saját készítésű abbahagyhatatlan. Ergo aznap amikor hazautaztam, este még lefekvés előtt kis golyóbisokat formáztam és hempergettem meg kókuszban. Recept később. 
Volt tanulás az ünnepek alatt is, 27-én már vizsgáztam és közben reménykedtem, hogy a tanárban még dolgozik a karácsonyi jótétlélek manó és nem lesz gonosz és kapok egy ajándék sikeres vizsgát. Jelentem sikerült, úgyhogy azóta már készülök a következőre. Két tétel megtanulása közben viszont - mivel már sütés elvonási tüneteim vannak - gyorsan begyúrtam egy adagot a kedvenc sajtos rúdból és hiphop meg is sütöttem. Ez lesz a szilveszteri partifalat, valamint még készül pongyolás virsli is. Ha megéri a fényképezést, ígérem jön a fotó. 

Most, hogy a hosszú mondandóm végére értem, nem is kívánhatok egyebet, mint: 

Sikeres, szerencsés, szép új esztendőt minden kedves Olvasómnak! 
Köszönöm, hogy ennyien követtek, hozzászóltok a receptekhez és dicsértek! 
Remélem jövőre is találkozunk! 

sajnos nem saját készítésű, de nagyon aranyos
Megjegyzésként csak annyit, hogy ez lévén a 100. bejegyzés, előrejelzésem szerint játékot hirdetek, amint lecseng a szilveszteri őrület és lenyugodnak a kedélyek, valamint mindenki elfogyasztja a kedvenc lencsefőzelékét. ropogós malacpecsenyéjét. 

Nincsenek megjegyzések: