2011. január 1., szombat

2011

Hamar eljött az idei év első posztja, de csak azért mert megígértem, ha marad szilveszter estéről a pongyolás virsliből és ma tudok fotózni ebben a csodás, ködös időben, akkor jön a fotó és a recept, ami nem valami nagy szám, nagyon egyszerű, bárki el tudja készíteni. 

Pongyolás virsli

Hozzávalók: 
  • 1 csomag leveles tészta 
  • 12 db virsli 
  • ketchup, vagy mustár 
  • 1 db tojás 
  • szezámmag 
A leveles tésztát lisztezett deszkán kinyújtjuk, majd vékony csíkokat vágunk belőle, annyit ahány virslink van. 
A virslit vékonyan megkenjük ketchuppal, vagy mustárral és rátekerjük a tésztát, úgy hogy mindig fedjék egymást egy kicsit. A tésztába rejtett virsliket félbe vágjuk, majd kivajazott tepsire sorakoztatjuk és megkenjük felvert tojással, ízlés szerint megszórhatjuk szezámmaggal is. 160 fokon 20 perc alatt elkészül. 

5 megjegyzés:

Mézigörl írta...

Nagyon boldog és sikerekben gazdag új esztendőt kívánok Neked és a Családodnak! :-DDD

Ottis írta...

Örömökben Gazdag Új Évet kívánok én is neked!

Unknown írta...

Boldog új évet kívánok én is! Köszi a receptet! Nagyon tetszik. Nagyon egyszerű is. Szerintem én is megcsinálom hamarosan. (Sok virsli maradt szilveszterről.) További sikeres vizsgákat kívánok!

Bianka írta...

BUÉK :)

katicamanó írta...

Köszönöm szépen a jókínáságokat! Hasonlókat kívánok én is Nektek: legyen boldog és szerencsés a 2011-es évetek!