2010. október 2., szombat

Díjak

Nagyon-nagyon megörültem, mert megkaptam bloglétem első díját, majd kis idő elteltével rögtön a másodikat is. Íme az első daire-től:  

Nagyon szépen köszönöm a díjat! A szabályok szerint hét bloggernek kell továbbadnom, ezt viszont összefűzöm a második díjammal, amit Ottistól kaptam: 


Ottis! Neked is nagyon szépen köszönöm. A díj szabályai hasonlóak, ahogy említettem szeretném összefűzni a két díjat és egyszerre küldeni mindkettőt 7 bloggernek. 
Ők lennének:  
Ezen kívül az Ottis által kapott díjam szabályához tartozik, hogy árulkodjak egy kicsit magamról, méghozzá 7 pontban: 
  • két testvérem van, egy öcsém és egy húgom, imádom őket 
  • Pécsett tartózkodom a legtöbbet az egyetem miatt, de zalai lány vagyok
  • ha nagy leszek egyszer, akkor majd növénybiológus leszek 
  • van egy nagyszerű Pó-m, aki nélkül most nem tartanék ott, ahol tartok, mindemellett a bloggerkedésben is támogat 
  • imádom a csokit, a csokis édességeket, azokból sosem lehet elég 
  • álmom, hogy eljussak olyan csodás helyekre, mint Finnország, Dánia, Hollandia, Oroszország, Görögország (Kanada már teljesült)
  • sokat beszélek, nagyon sokat, ódákat tudok zengeni a főzés-sütés örömeiről. 
Még egyszer nagyon szépen köszönöm a díjakat!

Nincsenek megjegyzések: