2009. október 11., vasárnap

Sport

No nem a szó valódi értelmében, hanem jelen esetben a csoki, vagyis a sütemény mivoltában. Szombat este egyedül voltam itthon (amit nagyon utálok), szóval nekiálltam és elkészült, de megszenvedtem vele. Nem tartozik a könnyen nyújtható kategóriába a tészta és robotgép nélkül is nehezebb volt a krémet összekeverni. De inkább pepecseltem ezzel három órát, mint unatkozzak.

SPORT SZELET

Hozzávalók:
- tésztához
  • 40 dkg liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 15 dkg margarin
  • 1 tojás
  • 25 dkg porcukor
  • 1 teáskanál szódabikarbóna
  • 3 evőkanál kakaópor
  • kb. 2 dl tej
- krémhez
  • 2 csomag csokoládé puding
  • 6 dl tej
  • 20 dkg porcukor
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 25 dkg margarin
  • 3 evőkanál kakaópor
A tésztához valókat összegyúrjuk és gáztepsi hátán 4 lapot sütünk belőle. A krémhez a csokipudingot a 6 dl tejjel felfőzzük, ha kihűlt akkor összekeverjük a többi hozzávalóval. rummal esetleg rumaromával ízesíthetjük. Összeállítás után a tetejére tortabevonót olvasztunk.




Még nem is írtam, hogy kb. két hete Po-tól kaptam egy sünt. Nem élőt, "csak" egy kalácstésztából készült apró sünit mazsola szemekkel és orral. Nem ettem meg, eltettem emlékbe. :)



Nincsenek megjegyzések: