2009. október 20., kedd

Ha nem szeretnél rendelni....

Süss! Méghozzá Te magad, otthon és hidd el jobb lesz, mint amit több órás kopogó szemekkel töltött várakozás után kihoz a pizzafutár. A családnak itthon a fokhagymás-tejfölös alap a kedvence, szóval ez adott volt, amit meg még találtam a hűtőben, azt rászórtam, majd mind megettük. :)

Pizza a la Katicamanó

Hozzávalók:
  • 1,5 evőkanál olivaolaj
  • 320 ml víz
  • 2 teáskanál só
  • 64 dkg liszt
  • 2 teáskanál szárított élesztő
  • oregánó
A hozzávalókat összedagasztottam, majd egy órát hagytam kelni. Két tepsibe kinyújtottam, majd ráhalmoztam a feltétet, ami a következő volt: 2dl tejfölbe belekevertem két gerezd összetört fokhagymát, ezt a tésztára simítottam, majd ezután jött - nem sajnálva a mennyiséget - sonka, szalonna, vöröshagyma, sajt és a végén megszórtam egy kis oregánóval.
Kicsi Bubi ketchuppal kérte, amit egy kicsit furának tartok a tejfölös alaphoz, de nem volt olyan rossz. :)


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: