2009. szeptember 2., szerda

Vissza az iskolapadba

Jövő héten kezdődik. Remek. Komolyan örülök neki, habár a csodálatos órarendem alapján nem fog sok időm jutni sütésre, van egy olyan sanda gyanúm. :( Az új év kezdetével beindul a kollégista élet is, most főleg Nekik szeretném ajánlani a nemes egyszerűséggel Kollégista süti nevet viselő könnyű, gyorsan a tányérról eltűnő finomságot. A receptet Eve barátnőmtől kaptam, méghozzá nem is akár hogy; egy zöld színű kis receptesfüzetben lejegyezve. Ez volt a szülinapi ajándékom egy remek kuglófforma mellett. Nagyon örültem neki, Eve mindig tudja hogyan szerezzen örömet. :)

Kollégista süti

Hozzávalók:
  • 1,6 dl tej
  • 1 db tojás
  • 16 dkg kristálycukor
  • 2,5 dkg kakaópor
  • 16 dkg liszt
  • 2/3 csomag sütőpor
  • 3 dkg olvasztott vaj
Elkészítés:
A hozzávalókat egy nagy tálban habverővel csomómentesre keverjük. Kivajazott hőálló üvegtálba öntjük, majd mikrohullámú sütőben 700-750 W-on 7 percig sütjük.

A tálból kifordítva én kettészeltem, megkentem eperlekvárral és a tetejét olvasztott étcsokival vontam be, így lett belőle a 'gratulálok a sikeres vizsgádhoz' torta.

(Mire lefotóztam két szelet maradt belőle)

1 megjegyzés:

Vetti írta...

Itthon azóta is sikert arat, gyorsan készül el, és ami nálam mérvadó, hogy nagyon egyszerű. Végeredményben pedig finom. Mindenkinek merem ajánlani!!!

Ui.: én rendszeresen készítek hozzá vanília sodót. Isteni