2009. szeptember 18., péntek

Szabadnap

Szeretem a pénteket. A félév első felében péntekenként nincs órám és ezt megpróbálom kihasználni. Délelőtt azért befutottam egy pár percre az egyetemre, mert "annyira hiányzott". Gyorsan leadtam egy jegyzőkönyvet, fénymásoltattam egy másik jegyzőkönyvhöz kiadott anyagot és már száguldottam is a bolt felé bevásárolni. Este jön Po és készítek neki vacsit plusz még valami meglepit. A meglepi részét egészen ezelőtt másfél óráig még nem tudtam, hogy mi lesz, de már elkészült és az egész lakásban lehet érezni a mennyei kuglóf illatot. Újabb kuglóf, mert megunhatatlan.

Gyors kuglóf

Hozzávalók:
  • 3 darab tojás
  • 25 dkg porcukor
  • 20 dkg liszt
  • 1 dl tej
  • 1 dl étolaj
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 evőkanál kakaópor
A hozzávalókat a kakaópor kivételével összekeverjük. A kivajazott formát 2/3 részéig megtöltjük a tésztával és a maradék tésztához hozzákeverjük az 1 evőkanál kakaóport. 50 percig sütjük kb. 160 fokon. Én a tetejét megporcukroztam és este egy kis házi készítésű szederlekvárral fogom tálalni. Kicsit hasonlít a már korábbi kuglóf recepthez, de mégis más, mert minden kuglóf egyedi. :)





Nincsenek megjegyzések: