2010. április 20., kedd

Hasznosítás a köbön

A köbön, mivel találtam a hűtőben 3 üveget, mind a 3 alján volt egy kevés lekvár. Hmmm. *gondolkodik* Hmmm...Ha ezeket összekeverem, akkor az tökéletes tölteléke lesz a piskótatekercsnek. Így született meg a mai süti, ami ha jobban belegondolok nem is három, hanem négy lekváros, mert a mama-féle lekvár az körtés-barackos volt, ehhez kevertem az általam készített szederlekvárt és volt még egy kis bolti eperlekvárom is.

Lekváros piskótatekercs

Hozzávalók:
  • 4 db tojás
  • 4 evőkanál cukor
  • 4 evőkanál liszt
  • fél csomag sütőpor
  • lekvár
  • tetejére porcukor
A piskótát a szokott módon készítettem el, s még melegen feltekertem, így hagytam kihűlni. Amikor kihűlt letekertem, megkentem a lekvárral, majd feltekertem és a tetejét megszórtam porcukorral.


2 megjegyzés:

kinga írta...

jaj ezt imádom, balázs anyukájának a baracklekvárjával és csokipudinggal. hmmm.
csak én nem tudom rendesen feltekerni mindig összetörik :( de szerencsére kockázva is jó:)

katicamanó írta...

nekem is tört, mert túlsütöttem egy kicsit, de úgyis az íze a lényeg =)