2010. május 15., szombat

Zsúfolt

Ez a szó jellemzi röviden az elmúlt két hetemet. Egyrészt az utolsó oktatási hét volt a végzős BSc-seknek a múlt hét, ergo Zh-Zh hátán, másrészt hétvégén volt öcsém ballagása. Pó-val szombat kora reggel indultunk, mert az iskolai ünnepségen is részt akartunk venni, nemcsak a családi összejövetelen. Öcsémet csak a szűk család és néhány barát köszöntötte, cirka 40-en voltunk. Jajj...hogy öregszenek az emberek, már öcsém is félérett (az írásbeliken túl).


Ezen a héten pedig szerepeltem a helyi TDK-n, amivel sikeresen megvédtem a szakdolgozatom. Hurrá-hurrá, ez is letudva, már csak a vizsgák és az államvizsga van hátra, ha lejutok odáig =D....


Mivel voltam otthon, ezért hoztam sok-sok finomságot, többek között egy kis házi készításű hurkát és kolbászt. Ezeket készítettem ma el. Semmi extrát nem csináltam, csak felszeleteltem nagyon darabokra néhány szem krumplit és egy vöröshagymát, majd tepsibe helyeztem a hurka és a kolbász mellé. 180 fokon háromnegyed óra alatt el is készült.


Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések: